Print Media VS Online

Cam asa arata situatia. In Romania e ceata. Unii se agata cu tot ce au la indemina de presa scrisa. Cu toate ca aceasta nu le ofera nimic: nici content de calitate, nici tiraj, nici target. In continuare, dupa atitia ani, targetul nu se pupa cu realitatea-cititorii nu sunt aia pe care ii vind ei si continutul nu se prea ridica peste tabloidul de joasa calitate. Faptul ca fotografia are jumatate de pagina si e colorata nu inseamna ca poate vinde asa cum trebuie. Panica angajatilor din presa scrisa-isi pierd slujbele si nu e prea roz- ar trebui sa se transforme in deontologie, in re-trasarea optiunilor profesionale, in acceptarea unor standarde de calitate. Pe care majoritatea nu le are. Cind vor avea ce sa vinda, vor avea bani si se vor linisti. Asta se va intimpla atunci cind vor intelege ce inseamna jurnalismul.

Detalii despre cum si cit a facut Google-pe CNET

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s