Publicitarii

De la un timp ma tot urmaresc niste spoturi. Unul e radio si ne povesteste despre facilitatile pe care le ofera o banca (Garanti) si ce ar face clientii ei cu niste bani de care nu ii stoarce banca atunci, pe loc. Si, in viziunea creativilor de la agentie, pasuitii s-ar repezi sa-si cheltuiasca banii ramasi pe obiective foto sau pe un drum in vacanta…Un obiectiv foto??!! O minivacanta? Poate pina la Buzau sau Govora! Asa ne-iesiti din agentie sau din Atelierul Mecanic, rar mai vezi…Al doilea este video. Tot la serviciile unei banci (BCR/Erste Bank). Si, original rau, pastiseaza o secventa celebra din Basic Instinct, de prin ’92. Este atit de fortat si de grotesc totul ca nu iti vine sa crezi! Sau, poate strategia a hotarit sa se adreseze ghiolbanilor sau alora care in ’92 tinjeau dupa Sharona si intre timp au ceva probleme cu banii. Cica e simplu ca statul picior peste picior! Stiu ca e criza, dar si in agentii se pare ca e criza. De creiere…Si mai cred ca la brainstorminguri si focus grupuri au iesit la iveala sintagme de genul „pai se chilotesc ei cu noi?” sau „tre’ sa-i prindem cu chilotii in vine”. Apropo de asta, Paul Verhoeven o avea idee ce se intimpla?

Inteleg ca e dublat si banca nu mai are bani (!!) de un spot facut aici, dar nici chiar asa!

Sper sa se termine mediaplanul si sa scapam!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s