It’s always the check

Imagine

E o propozitie pe care o auzi de fiecare data cind vrei sa faci ceva, cind incerci sa construiesti parteneriate, cind cauti un investitor. Problema banilor a devenit cu atit mai complicata cu cit acestia sunt mai putini si se gasesc in buzunarele unui grup restrins de oameni, in general oameni care isi cos buzunarele precauti ca nu cumva sa le scape „bonusul” pe jos… Si nu exista decit perspectiva lor. Daca incerci sa le demonstrezi ca, de fapt, exista si o alta, atunci incep sa strimbe din nas si devin circumspecti sau refractari. Pentru ei functioneaza principiul oglinzii: daca eu ma vad bine in oglinda, nu ma intereseaza ce e in spatele ei. Si atunci incepe o munca de convingere uriasa.

Finantarea, fie ea pentru orice proiect, se bazeaza, de fapt, pe principiul „pay it forward”: daca ai reusit sa construiesti ceva, da o sansa mai departe altora, sa realizeze si ei ceva…Si, pentru ca totul e de vinzare, s-a inventat product placement-ul. La noi e un vis…nici pina acum nu sunt in stare sa conceapa un product placement decent, inteligent. Plus ca nici marii oameni de marketing nu prea stiu cu ce se maninca…

Revenind: The Greatest Movie ever sold. Regizat de cel care a facut si „Supersize me”, Morgan Spurlock, documentarul este o privire ironica si plina de umor asupra unei relatii greu de inchegat cu cei care au banii de care ai nevoie ca sa faci un film. Watch and learn! E funny, dar nu e usor…

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s