Movie Business, next generation I

Daca stam sa ne uitam la ce filme se anunta, in stadiul de idee/proiect/pre production, am impresia ca ceva a secat rau de tot acolo la ei. In cap. Aproape toate studiourile se dau in vint dupa idei facute; adica filme care s-au mai facut si pe care ei vor sa le refaca. Reinterpreteze, recicleze. Problema e ca istoria/experienta demostreaza ca nu sunt mai bune decit originalele ci mai proaste.

Ca i se spune spin off, ca i se spune sequel, ca prequel…ideea e cam aceeasi. Nu au curajul sa riste cu idei noi, recicleaza si afiseaza veselia aia tembela, optimista, pina cind isi dau seama ca iar pierd bani, ca nu a iesit asa cum credeau ei la masa, cind se distrau de minune si semnau contracte.

Despicable Me, Jurassic Park 3D, Fast 6, Jumanji, Captain America,Godzilla, The Mummy,300, Thor, etc, etc. La astea se adauga serialele…probabil chestia asta cu reciclatul o sa le aduca si mai putine intrari la cinema si mai mult scandal pe tema banilor pe care ii pierd ei din cauza pirateriei pe net. Chiar daca, pe de alta parte, vind de rup, dar nu pun la socoteala banii din merchandising sau alte colaterale…Criza…

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s